Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.
Vliv marketingové komunikace na chování zákazníka v prostředí kaváren
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na chování zákazníka. Definuje marketing, marketingový mix, komunikační mix se zaměřením na sociální sítě. Její součástí jsou pohledy dvou stran – pohled majitele či marketéra kavárny a zároveň vnímání daného tématu zákazníkem a analýza daných pohledů. Poslední část práce je zaměřena na doporučení efektivní marketingové komunikace pro kavárny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.